Beret w akcji Beret w akcji
545
BLOG

O słowach i milczeniu - 2

Beret w akcji Beret w akcji Społeczeństwo Obserwuj notkę 44

Informacja dla Czytelników Wspomnień z Powstania Warszawskiego - Wspomnienia będę kontynuować, będą tylko przerywniki. To przerywnik.

Napisałam obiecaną notkę osobistą o Powstaniu, bardzo długą - niestety mi ją wcięło:( Coś źle kliknęłam. Może Administracja przywróci. Chwilowo więc (zniechęcona) robię przerywnik.

O słowach i milczeniu

Kiedyś już popełniłam wpis pod tym tytułem - to kontynuacja.

http://beret-w-akcji2.salon24.pl/411235,o-slowach-i-milczeniu

Temat ciągle mi bliski - i niezmiennie aktualny.

Słowa, słowa, słowa...

Verba docent, exempla trahunt.

Milczenie wymowne

Milczenie znaczące

Milczenie uporczywe

Milczenie nieznośne

Milczenie zawzięte

Milczenie konsekwentne

Milczenie irytujące

Milczenie tajemnicze

Milczenie z braku słów

Milczenie wobec nadmiaru słów

Milczenie z niepewności

Milczenie z przekonania

Milczenie ze strachu

Milczenie z odwagi

Milczenie w ucieczce przed sobą

Milczenie w poszukiwaniu siebie

Milczenie ofiar

Milczenie owiec

Milcząca większość

Spirala milczenia

Krzyk milczenia

Cum tacent, clamant

 

Pani psycholog dostrzegła grupę chłopców, biegających z krzykiem po boisku. Z boku stał milcząc samotny chłopiec.

- Czy dobrze się czujesz?

- Dobrze, proszę pani.

- To dlaczego milczysz i nie biegasz z chłopcami po boisku?

- Bo jestem bramkarzem, proszę pani.

:)

 

Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo