Beret w akcji Beret w akcji
1194
BLOG

Czytelnicy Wspomnień z Powstania Warszawskiego - informacja

Beret w akcji Beret w akcji Rozmaitości Obserwuj notkę 118

Informuję Czytelników, że zgodnie z sugestią @Laenii mam nowy blog tylko do wspomnień powstańczych. Została na nim wyłączona możliwość komentowania, blog ów stanowić ma archiwum-książkę. Nie chcę prowadzić dwóch aktywnych blogów.

http://powstanie44.blogspot.com/

 

@BERET W AKCJI, Navigo

Poniewczasie pomyślałam, że do wspomnień powstańczych trzeba było stworzyć osobny blog. Po pierwsze, byłyby zebrane w jednym miejscu i niczym niezakłócone, a po drugie, łatwiej by było poruszać się po blogu Beretki i odszukiwać teksty, do których warto wracać, np. ten:

beret-w-akcji2.salon24.pl/206079,bylam-w-zoo-kochani-radze-wszystkim-idzcie-tez
:)

Ale to już musztarda po obiedzie.
LAENIA18.09 13:39

I jeszcze odnośnie sugestii Laenii, Uważam, że to dobry pomysł z odrębnym blogiem z tekstami o Powstaniu. Może powinnaś założyć taki blog w innym miejscu - może na Bloggerze i po prostu przekopiować tam teksty? Ja to widzę :)
PROWINCJAŁKA20.09 17:02

@BERET W AKCJI

Beretko, piszesz "Nowy blog - gdzie indziej?"...

Nie o to mi chodziło, żebyś zakładała aktywny nowy blog, lecz żeby wykorzystać inną platformę na "pasywne" archiwum notek nt. PW.

Np. moje notki mają swoją premierę tutaj, ale archiwizuję je na Blogerze, wyłączając tam funkcję komentowania. Jeśli ktoś tam trafi, może sobie poczytać moje teksty. Tutaj przykład: http://prowincjalka5.blogspot.com/

Myślałam o czymś takim

:)
PROWINCJAŁKA23.09 19:14

@Laenio - jak widzisz, wcale nie musztarda po obiedzie.

Dziękuję Blogerkom @Prowincjałce i @Katarzynie Wichrowskiej za okazaną mi życzliwość, serce oraz mnóstwo czasu i pracy, jakie włożyły w powstanie tego powstańczego bloga.

@Prowincjałka nie tylko sama go założyła i opracowała koncepcję, ale poświęciła wiele godzin na żmudne nauczanie mnie nowej dla mnie wiedzy komputerowej, niezbędnej na nowym portalu. W moim przypadku nie jest to jako żywo zadaniem łatwym:)

Dziękuję za anielską cierpliwość i konsekwencję. Mam nadzieję, że Wasz trud - zwłaszcza Twój, @Prowincjałko - nie pójdzie na marne - chwilowo jakoś sobie radzę (trochę z pomocą Córci, przyznam) - co same możecie zobaczyć na tym nowym blogu. Wygląda na to, że czegoś udało się mnie jednak nauczyć:)

Korzystając z okazji - skoro pojawił się tu również link do mojego starego tekstu o ZOO - radzę Wszystkim nieustająco - idźcie też! Dopóki pogoda sprzyja.

:)

Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości