Beret w akcji Beret w akcji
704
BLOG

Gratuluję Państwu Janke!

Beret w akcji Beret w akcji Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Nowa strategia portalu, rewolucja salonowa i otwarcie się na nowy target przynoszą efekty. Piękna  szata graficzna zdaje się istotnie przyciągać nowych, młodych użytkowników. Brawo!

Jak grzyby po deszczu pojawiają się kolejne, odmienne od dotychczasowych, blogi. Witamy nowe Koleżanki Blogerki :)


http://niepoprawnaoptymistka.salon24.pl/752916,o-autorce

http://nudzesiewdomu.salon24.pl/752931,obecna

http://parapetowka.salon24.pl/752556,yol

http://marmurowepoe.salon24.pl/752604,o-sobie

http://kolorowezapiski.salon24.pl/752148,witam-na-pokladzie


Dość już tych zacietrzewionych, rozpolitykowanych emerytów. Ileż można? Powiało młodością, świeżością, wdziękiem i optymizmem. Jeśli wymiana blogerów nabierze rumieńców i tempa, portal istotnie szybko zmieni się w portal nowoczesny, otwarty na nowe trendy - a o to w końcu chodzi.


Przy okazji mam prośbę do Państwa Janke. Temat ten był już poruszany, ale moim zdaniem nie wybrzmiał dostatecznie mocno. Proszę o przywrócenie spersonalizowanych wewnątrzblogowych tagów - to była jedna z bardzo istotnych funkcji portalu.


Tagi po prawej stronie blogów stanowiły swoisty spis treści każdego bloga - klikając na nie, mogłam poruszać się po danym blogu, znajdując interesujące mnie tematy. Na własnym blogu pod tagiem "Powstanie Warszawskie" miałam wszystkie swoje teksty o Powstaniu, pod tagiem "Warszawa" - wszystkie własne o Warszawie, pod tagiem "Encykliki" - wszystkie moje teksty o encyklikach itd.itp. Obecnie tagi odsyłają do zasobów salonowych. Nie ma szans zobaczenia, co konkretny bloger pisał na dany temat.


Na starym Salonie często korzystałam z tej funkcji, przeglądając blogi, które mnie zainteresowały, sięgając nawet do tekstów sprzed kilku lat. Dziś nie ma już na to żadnych szans.  Dziś nikt już niczego nie odnajdzie na żadnym blogu.


 Oczywiste jest, że są ludzie, których odstraszy widok wielu słów, dużej ilości tekstu bez obrazków, a przyciągnie widok dużej liczby obrazków z nienachalnym tekstem - na ten  target otworzył się nowy Salon - i polityka ta przynosi owoce.


Nikt jednak nie przekona mnie, że kogokolwiek odstraszał ten spis treści bloga w postaci tagów, a jego brak kogokolwiek przyciągnie. No nie uwierzę:) Stąd moja nieśmiała prośba.


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników:)

Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości